Секрет довголіття гризуна-довгожителя

3 июля 2012 - Украина

Секрет довголіття гризуна-довгожителя

Секрет довголіття гризуна-довгожителя допоможе краще розібратися в механізмах вікових змін у людей.

Американські учені разом зі своїми ізраїльськими колегами з'ясували, з чим же пов'язано довголіття голого землекопа. Результати дослідження опубліковані в журналі Aging cell.

Голий землекоп, що населяє Східну Африку, є самим довгоживучим гризуном. Тоді як тривалість життя звичайного крота складає всього 3 роки, голого землекопа, що також мешкає під землею, живе в середньому 10-30 років.

Щоб знайти причину такої високої тривалості життя цих маленьких тварин(їх довжина без хвоста не перевищує 10 сантиметрів), фахівці Техаського університету навіть створили штучну колонію голих землекопів, що налічує більше 2000 особин.

Учені виявили, що в мозочку голих землекопів міститься підвищена концентрація білка NRG - 1(neuregulin - 1), який належить нейропротекторів і забезпечує захист нервових клітин. Автори статті виміряли концентрацію цього білку у особин різного віку(від новонароджених до 26-річних) і потім порівняли її зі змістом NRG - 1 у семи інших видів гризунів(таких, як миша і морська свинка).