Фахівці NASA оголосили про виявлення 715 нових екзопланет

28 февраля 2014 - Украина

Фахівці NASA оголосили про виявлення 715 нових екзопланет

Астрономи підтвердили, що телескопу "Кеплер" вдалося відкрити 715 раніше невідомих екзопланет. На деяких з них може існувати життя.

Про це говориться в повідомленні, опублікованому на офіційному сайті космічного агентства NASA.

Космічний телескоп "Кеплер" остаточно припинив роботу в серпні 2013 року через проблеми з гіроскопами. Проте фахівці досі продовжують аналізувати зібрані їм дані. Проблема полягає в тому, що "Кеплер" виявив багато тисяч потенційних екзопланет, проте далеко не усі з них існують в реальності.

Фахівці NASA розробили нову методику, що дозволяє прискорити перевірку даних телескопа. Вони зосередилися на аналізі зірок, поряд з якими "Кеплер" знайшов відразу декілька кандидатів в екзопланети. В результаті астрономам вдалося підтвердити існування 715 екзопланет, які обертаються навколо 305 зірок.

95% з ідентифікованих екзопланет поступаються по розмірах нептунові (діаметр цієї планети в 4 рази більше за земний). 4 з 715 планет знаходяться в зоні населеності, тобто на них, враховуючи яскравість відповідної зірки, може існувати рідка вода. Розміри таких планет всього в 2,5 рази перевищують розміри Землі.

Одна з чотирьох потенційно населених екзопланет, Kepler - 296f, обертається навколо зірки, яка світить в 20 разів менш яскраво, ніж Сонце. Учені доки не визначили природу цієї планети : або вона складається з газу і оточена воднем і гелієм, або ж вона тверда і покрита океаном. Астрономи сподіваються, що вивчення зірок, поряд з якими є відразу декілька планет, допоможе розібратися з механізмами планетоутворення.