Космічний корабель "Оріон" стартував з мису Канаверал

5 декабря 2014 - Украина

Космічний корабель "Оріон" стартував з мису Канаверал

Космічний корабель "Оріон" стартував з космодрому на мисі Канаверал (штат Флоріда) у свій перший тестовий безпілотний політ на відстань близько 5,8 тисяч кілометрів від Землі. Апарат планувалося запустити в четвер, проте тоді старту завадили погода і неполадки.

Пуск "Оріону" відбувся в 7: 05 (14: 05 за київським часом), повідомляє НАСА. На орбіту космічний корабель виводить важка ракета Delta - 4, зроблена приватною компанією United Launch Alliance (ULA). Вона є на сьогодні найбільшою в космічній промисловості США : її довжина складає 72 метри.

В четвер запуск "Оріону" кілька разів відкладався, а потім був перенесений на добу. Спочатку в зоні запуску виявилося непізнане судно, потім двічі датчики фіксували занадто сильний вітер. Четверте перенесення пуску було пов'язане з тим, що кришка паливного клапана виявилося незакритою.

Корабель "Оріон" повинен віддалитися від Землі на відстань 5794 кілометрів, що в 15 разів далі за орбіту Міжнародної космічної станції. Тестовий політ повинен тривати близько 4,5 годин, після цього корабель повинен приводнитися в Тихому океані.

Фахівці сподіваються, що в 2021 році "Оріон" відправиться в перший пілотований політ, а згодом зможе доставляти людину на астероїди і Марс.